20و 25 درصد تخفيف در پرداخت نقدي عوارض شهرداري يزد محاسبه می شود


یزدفردا "شهروندان يزدي كه عوارض خود را تا مورخ بيست و هشتم اسفند ماه سالجاري به صورت نقد پرداخت نمايند مشمول تخفيفهاي 20و 25 درصدي مي شوند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مهندس ميروكيلي شهردار يزد تخفيفهاي پرداخت نقدي مصوبه شوراي اسلامي شهر را براي اجرا به مناطق ونواحي شهرداري ابلاغ كرد.
براين اساس مؤدياني كه عوارض ملك تجاري، اداري و ... به جز مسكوني خود را تا تاريخ 28/12/88 به صورت نقدي پرداخت نمايند، علاوه بر تخفيف 10 درصدي مندرج در آيين نامه اصلاح ماده 32، مشمول 10 درصد تخفيف ويژه و در مجموع مشمول 20 درصد تخفيف پرداخت نقدي مي شوند.
همچنين شهرونداني كه عوارض ملك مسكوني خود را تا تاريخ 28/12/88 به صورت نقدي پرداخت كنند در مجموع مشمول 25 درصد تخفيف خواهند شد.
شهردار يزد در اين ابلاغ خاطرنشان كرد: مؤدياني كه بابت پرداخت عوارض خود، چك به شهرداري تسليم نموده اند، در صورت پرداخت نقدي كل بدهي، به نسبت چك نزد شهرداري كه سررسيد آن از 1/1/89 به بعد باشد مشمول تخفيفهاي 20و25 درصدي مي شوند.
شايان ذكر است افرادي كه قسمتي از عوارض خود را قبل از ابلاغ اين مصوبه پرداخته اند در صورتي كه تتمه بدهي خود را نقد بپردازند به نسبت تتمه بدهي، مشروط به اينكه بدهي مربوط به سال 89 و بعد از آن باشد مشمول تخفيفهاي 20و25 درصدي خواهند شد.
همچنين بر اساس كد نوسازي و به قيد قرعه به 88 نفر از مؤدياني كه عوارض نوسازي خود را تا 22 بهمن ماه سالجاري پرداخت نمايند جوايز ارزنده اي از قبيل سه دستگاه پرايد و 85 كمك هزينه سفر به حج عمره، عتبات عاليات ، سوريه و مشهد مقدس اهدا مي شود.
گفتني است اِعمال تخفيفهاي مذكور مشروط به پرداخت نقدي جرايم ناشي از كميسيون ماده صد مي باشد و تاريخ اجراي آن از سيزدهم دي ماه سالجاري اعلام شده است.
لازم به يادآوري است تخفيفهاي اعلام شده ، جرايم آراي كميسيونهاي ماده صد و ماده 77 قانون شهرداري و عوارض نوسازي را شامل نمي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا